Τετάρτη, 21 Δεκεμβρίου 2011

Δ.Τ.: Προσοχή στην υπηρεσία Περιαγωγής

                                                                                                                ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ  ΝΑΟΥΣΑΣ  - ΗΜΑΘΙΑΣ                                             ΒΕΝΙΖΕΛΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΟΥ 25 – ΝΑΟΥΣΑ                                                                                                                ΤΗΛ.:23320-52152                                                                                                                                                 e-mail: kepkaima@otenet.gr
                                                                                        Νάουσα : 21-12-11
                                                                                        Αριθμ. Πρωτ. :40
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το ΚΕΠΚΑ ενημερώνει :    ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!! στους λογ/σμούς των κινητών τηλεφώνων

Μετά από καταγγελίες και έρευνα που έκανε το ΚΕΠΚΑ σας ενημερώνουμε για την παγίδα χρήσης κινητών τηλεφώνων στο εξωτερικό.
Με την επιστολή αυτή αναφερόμαστε στην υπηρεσία «ΠΕΡΙΑΓΩΓΗΣ»( Roaming) των παρόχων κινητής τηλεφωνίας.
Όταν επισκεπτόμαστε ξένες χώρες, κατά τις γιορτινές κυρίως μέρες, δεν κλείνουμε το κινητό μας, έχουμε δε πάντα οι περισσότεροι την ένδειξη αυτόματη ρύθμιση δικτύου περιαγωγής.  Απεναντίας έχουμε κατά νου να περιορίζουμε τις κλήσεις, οι οποίες κοστίζουν ακριβά από το εξωτερικό , και να μην απαντάμε σε μερικές ασήμαντες.
Όμως μόλις περάσουμε τα σύνορα της χώρας μας συμβαίνει κάτι το οποίο δεν γνωρίζουμε καλά .  Η συσκευή από μόνη της δέχεται το σήμα της χώρας στην οποία βρισκόμαστε και απαντάει στα μηνύματα της χώρας όπως « Καλώς ήρθατε στη….»
Έχουμε λοιπόν καταγγελίες από ταξιδιώτες ότι τελείωσε η κάρτα χωρίς να καλέσουν και επιπλέον βρίσκονται και χρεωμένοι με 15 κλήσεις εισερχόμενες κ εισερχόμενες ενώ δεν έχουν μιλήσει.
Σας προτείνουμε λοιπόν να κάνετε ρύθμιση του δικτύου περιαγωγής  στη                             « χειροκίνητη» ή « έπειτα από ερώτηση»  επιλογή,  που σε κάθε κινητό είναι διαφορετική  . ( οι πάροχοι  γνωρίζουν ) .
Τέλος , αν προκύψει κάποιο σχετικό πρόβλημα, πρέπει να απευθυνθούμε στην Εταιρεία κινητής τηλεφωνίας που έχουμε το λογαριασμό και την ταυτότητά μας και να κινήσουμε τη διαδικασία «αμφισβήτηση λογαριασμών» και κατά πάσα πιθανότητα θα σας επιστραφεί το ποσό τον επόμενο λογαριασμό.
ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ!!!!!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γνωρίζετε για τη δράση του Κέ.Π.Κα.;